رانندگان در دام اعضاي باند تبهكاري
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رانندگان در دام اعضاي باند تبهكاري
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
زن جواني كه با همدستي 5 متهم سابقه‌دار، رانندگان را فريب مي‌داد و اموالشان را سرقت مي‌كرد همراه همدستانش در قلعه حسن‌خان (شهر قدس)‌ شهريار دستگير شد.زن متهم با كرايه دربستي خودروهاي عبوري، رانندگان را به خانه‌اش مي‌برد تا والدين بيمارش را به مركز درماني انتقال دهند كه در اين هنگام همدستان وي به رانندگان حمله‌ور شده و اموالشان را سرقت مي‌كردند.

به گزارش «جام‌جم»، اوايل آبان امسال مردي با حضور در كلانتري مركزي قلعه حسن‌خان (شهر قدس)‌ شهريار از گرفتار شدن در دام سارقان قمه به دست خبر داد. شاكي به پليس گفت: در يكي از محله‌هاي شهر، زني جوان به عنوان مسافر سوار خودرويم شد و درخواست كمك كرد تا والدين بيمارش را به بيمارستان منتقل كنم. من نيز با اعتماد به زن مسافر، وارد خانه‌اش شدم تا والدين بيمارش را سوار خودرو كنم.

حمله دزدان چاقو به دست

شاكي اضافه كرد: در همين موقع 5 مرد با قمه و چاقو به من حمله‌ور شدند و كشان‌كشان مرا از خانه بيرون بردند. پس از چند ساعت در بيمارستان به هوش آمدم و متوجه شدم يك راننده عبوري مرا به بيمارستان منتقل كرده و مردان شرور نيز پول و گوشي تلفن همراهم را سرقت كرده‌اند.

در پي ثبت اظهارات مرد زخمي، ماموران به چهره‌نگاري رايانه‌اي از اعضاي اين باند تبهكاري پرداختند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط در شعبه 103 حوزه قضايي شهر قدس، وليعهدي قاضي شعبه، پرونده را براي تحقيقات در اختيار كارآگاهان آگاهي شهر قدس قرار داد.

افراد متعددي در دام سارقان گرفتار شدند

جستجوي پليسي ادامه داشت تا اين‌كه افرادديگري هم با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي ارائه كردند. در بررسي اين پرونده‌ها معلوم شد تصاوير رايانه‌اي متهمان با هم مطابقت دارند.

متهمان سابقه‌دار بودند

كارآگاهان همچنين با بررسي آلبوم متهمان سابقه‌دار، متوجه شدند آنها از افراد سابقه‌دار هستند. بنابراين، پاتوق‌هاي احتمالي آنها زير نظر گرفته شد تا اين‌كه كارآگاهان آگاهي شهر قدس باخبر شدند متهمان به 2 خانه در شهر قدس رفت و آمد دارند. با شناسايي مخفيگاه اعضاي اين باند تبهكاري، ماموران با هماهنگي قضايي به مخفيگاه آنها اعزام و با محاصره آن 2 محل يك زن و 5 مرد را دستگير كردند.متهمان با انتقال به مركز پليس شهر قدس، در بازجويي با تناقض‌گويي مدعي شدند به اشتباه دستگير شده‌اند ولي در مواجهه حضوري با شاكيان به جرم خود اعتراف كردند.

اعتراف سركرده باند

اكبر ـ سركرده باند ـ در اظهاراتش به پليس گفت: چند ماه بعد از آزادي از زندان، از زني كه با او رابطه پنهاني داشتم، خواستم تا در سرقت از رانندگان با من همكاري كند كه پذيرفت و با همدستي 4 سارق حرفه‌اي، سرقت‌هاي خود را آغاز كرديم.

متهم يادآور شد و ‌زن جوان ـ سحر ـ سوار خودروهاي عبوري مي‌شد و با عنوان اين‌كه والدين بيمارش بايد به مركز درماني انتقال يابند، آنها را به خانه‌هاي اجاره‌اي مي‌كشاند. در همين موقع، اعضاي باند با قمه و چاقو رانندگان را مجروح و اموالشان را سرقت مي‌كردند. بنابراين گزارش، با اعتراف اين متهم، همدستانش نيز به همكاري با سركرده باند اعتراف كردند. اعضاي اين باند با قرار قانوني از سوي وليعهدي، قاضي شعبه 103 حوزه قضايي شهرقدس در بازداشت به سر مي‌برند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: